Běhání

Běhání – přenastavení na ranní běhání

Už tady dloooouho nebyl článek o běhání. Musím se přiznat, že jsem letošní jaro trochu podcenila. V březnu jsem začala mít problémy se zuby a pak hodně pršelo (já vííím, samá výmluva). A tak můj běhací plán šel pěkně do kytek. No ale půl rok je za námi, je potřeba udělat zhodnocení a vrhnout se s novým elánem do druhé poloviny roku. Teploty teď taky nejsou úplně optimální, ale bez obětí nejsou výsledky. Prostě se musí vystoupit z komfortní zóny a jít si za svými sny. Vždyť jen stačí nazout tenisky a vyběhnout.

Ale tady nastává první moje obtíž – večer je fakt vedro – jednou jsem to zkusila a myslela jsem, že se pobleju na prvním kilometru. 😃 Takže jsem to u druhého vzdala a šla domů. Na to je jednoduchá rada, vstát si o hodinu dřív a vyběhnout ven. Jenže jsem zjistila, že jsem v poslední době strašný pecivál. Prý stačí si jen vypěstovat návyk. Už víc jak měsíc si říkám, že vstanu a vyběhnu. Vždyť o nic nejde. A ani v parku nebude tolik čumilů, takže se budu cítit komfortněji a jako bonus ten ranní vzduch. ❤

A teď nastává ta otázka – máte nějaké rady pro to, jak se vykopat z postele a jít běhat? Něco málo jsem si už dohledala a níže dávám seznam. Dejte vědět do komentářů, co funguje na Vás a co třeba vůbec ne. 😃 Každá rada drahá v tomto případě.

  1. Jít spát dříve, aby byl člověk dostatečně odpočatý.
  2. Mít nachystané věci a jen do nich „vklouznout“ a vyběhnout.
  3. Nedávat si příliš vysoké cíle (např. neuběhnu hned 10 km, to by mě od vstávání mohlo odradit).
  4. Vstát na první zazvonění budíku a rozhodně ho neposouvat.
  5. Najít si a přihlásit se na závod, abych měla motivaci trénovat.

Tak co myslíte Vy?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *