Běhání

Běhání – březnový cíl

V březnu už se začalo hlásit jaro o slovo, a tak byly pro běhání mnohem příjemnější podmínky. Už to nebyl led, sníh ani déšť. Ale sluníčko a teploty už výrazně nad nulou. No a jak to šlo mě? Začátkem března mě trochu potrápily zuby, které mě na chvíli vyřadily z běhacího procesu. Pak jsem odjela ještě na pár dní do Milána a z toho všeho vyplývá, že jsem šíleně zlenivěla. Jakože fakt hodně! Napadá mě otázka, proč člověk třeba 3 měsíce maká na tom, aby si zlepšil kondičku a pak stačí na cca 14 dní vypadnout a jste úplně na začátku? Taky to tak máte? Kde pak berete sílu na to začít znova a znova?

No a tady sdílím svoji tabulku toho, jak zvládám vysněných 1 000 km!

MěsícPlánRealitaSoučet
Leden50 km41,2 km41,2 km
Únor60 km42,4 km83,6 km
Březen70 km38,9 km122,5 km
Duben80 km
Květen90 km
Červen100 km
Červenec110 km
Srpen120 km
Září110 km
Říjen110 km
Listopad90 km
Prosinec
80 km

Docela mě děsí, že už mám čtvrtinu roku za sebou, ale rozhodně nemám čtvrtinu z tisíce naběhanou. A tak jsem se rozhodla, že budu běhat spíše ráno před prací, než odpoledne. Buď mám nějakou akci, a pak se dostanu domů pozdě, a to se už nedokopu. A nebo jsem šíleně unavená, a to se výmluvy hledají lehce. Takže držte palce a já nastavuji budík. 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *