Běhání – lednový cíl

Každý nový rok začíná předsevzetími. A nejinak tomu bylo i u mě na začátku roku 2019. A víte, pro co jsem se rozhodla? Že v roce 2019 naběhám 1000 km!

Abych vysvětlila, jak velká je to cíl, tak bych měla shrnout mé předchozí běžecké zkušenosti. Už dva roky „chodím“ běhat. Dohromady jsem dala asi jen 100 – 150 km. Rozhodně ne víc. Vrcholem byla účast na Run Tour běhu loni v září na 5 km, který jsem zaběhla s časem cca 41 minut. No prostě žádná sláva. A tak jsem si letos řekla, že to chci změnit a na mě fungují jen radikální řešení z čeho vyplynul tento cíl.

Hned jsem si naplánovala rozpis po jednotlivých měsících, protože je mi jasné, že nemůžu rozdělit 1000 km dvanácti. Přece jen začínám s běháním a zimní měsíce nejsou pro začínající běžce moc přívětivé (a asi ani pro ty stávající).

Můj plán:

Leden 50 km
Únor 60 km
Březen 70 km
Duben 80 km
Květen 90 km
Červen 100 km
Červenec 100 km
Srpen 100 km
Září 110 km
Říjen 90 km
Listopad 80 km
Prosinec 70 km

Tento článek píšu v únoru a lednový plán mám splněný. Jupí! Což je neskutečné, že jsem byla schopna se v zimě a mrazu tolikrát vykopat, abych naběhala potřebnou vzdálenost. Běhala jsem ve sněhu, v dešti, v ledovém dešti apod. Asi si dokážete představit to lednové počasí.

A tak mi držte palce a v březnu dám další info o tom, jak se mi daří plnit můj běhací cíl. 😊

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *